Veelgestelde vragen

Hieronder kan je onze veelgestelde vragen vinden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met info@csepromos.nl of +31 (0)78 890 7500.

Bestellen

Een offerte kunt u het makkelijkst via de mail opvragen. U kunt hiervoor mailen naar info@csepromos.nl

Een of meerdere offerte(s) kunt u het makkelijkst via de mail opvragen. U kunt hiervoor mailen naar  info@csepromos.nl

1. Kies uw product
2. Doorloop de stappen om uw product naar keuze geheel naar wens te maken

3. Klik op “In winkelmand”

4. Wilt u meerdere producten tegelijkertijd bestellen? Geen probleem, uw gekozen product blijft in uw winkelmandje liggen en u kunt verder winkelen.

Hoe lever ik mijn logo-bestand aan?

Bij het betalen van uw bestelling kunt u een logo aanleveren op onze website. Indien u het logo niet direct beschikbaar heeft kunt u dit ook later uploaden of naar ons toesturen per e-mail.

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW tenzij dit anders is aangegeven. 

Wij rekenen geen extra kosten, zoals intelkosten, handling kosten en verzendkosten. Wij werken met duidelijke all-in prijzen, zodat u niet voor onverwachte verassingen komt te staan.

Bij het bestellen van een product vragen wij u het aantal drukkleuren op te geven. Om hierachter te komen telt u simpelweg het aantal kleuren in uw logo. Dit aantal kleuren hebben wij nodig om een correcte prijs te berekenen. Hoe meer kleuren in uw opdruk, hoe hoger de prijs. Hierbij tellen zwart en wit ook als een kleur.

U kunt er ook voor kiezen om een logo in één kleur te laten opdrukken, om op deze manier de kosten lager te houden. Hoeveel kleuren u in uw logo wilt gebruiken kunt u zelf bepalen.

Helaas is het niet mogelijk om een aantal producten te bestellen onder de minimale bestelhoeveelheid. De minimale afname verschilt per product en staat altijd duidelijk aangegeven.

De snelst mogelijke levertijd staat altijd aangegeven op de website bij het product dat u wilt bestellen. Wanneer uw deadline eerder is dan de aangegeven leverdatum, kunt u het beste even contact met ons opnemen. Bij veel van onze producten is het mogelijk een spoedlevering in gang te zetten. Spoed producten kunnen wij vaak leveren in 3 tot 5 werkdagen. Dit is echter afhankelijk van het product dat u wilt bestellen.

Let wel op: aan een spoedlevering zitten extra kosten verbonden. Deze zullen wij voorafgaand aan de bestelling aan u doorgeven.

Na goedkeuring van de drukproef, dus nadat u goedkeuring heeft gegeven op het digitale ontwerp, is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. 

Wanneer u een mail stuurt met het PO nummer of het bestelnummer van uw vorige order, kunnen wij een herhaalorder voor u plaatsen.

Op dit moment kunnen alleen bedrijven bestellen bij CSE Promo.

Aanleveren

Bij het bestellen van de door u uitgekozen artikelen, zullen wij u vragen een logo te uploaden. Het liefst ontvangen wij dit logo in bestandsextensie .PDF, .AI, of .EPS. Op deze manier kunnen onze ontwerpers het bestand direct gebruiken. Mocht u uw logo nog niet beschikbaar of simpelweg niet bij de hand hebben, kunt u dit ook later naar ons toesturen. Let wel op dat dit invloed kan hebben op de leverdatum van het product.

Voor het maken van uw digitale ontwerp en het bedrukken van uw producten gebruiken wij een vector bestand. Dit is een bestand dat onbeperkt vergroot en verkleind kan worden zonder dat de kwaliteit hierbij verloren gaat. In een vector bestand wordt de afbeelding opgezet uit lijnen (vectoren) in plaats van punten (pixels). Dit zorgt ervoor dat een afbeelding onbeperkt geschaald kan worden zonder dat de kwaliteit van de afbeelding verloren gaat. Uw afbeelding zal altijd haarscherp blijven.

Bestanden als .JPG, .PNG en .GIF zijn niet geschikt voor de bedrukking van artikelen, omdat deze bestanden zijn opgebouwd uit pixels. Pixels worden blokkerig als deze vergroot worden.  Om ervoor te zorgen dat u de best mogelijke kwaliteit op de promotieartikelen krijgt, gebruiken wij dus vector bestanden!

Let op: Het opslaan van een .JPG, .PNG, .BMP of .GIF bestand als .EPS of .PDF betekent niet dat de afbeelding nu wel geschikt is voor het gebruik, omdat het bronbestand nog steeds is opgebouwd uit pixels en niet uit vectoren. Om van een .JPG of ander bestand een vector bestand te maken, moet dit worden overgetrokken in een professioneel tekenprogramma, zoals Adobe Illustrator. Hoe complexer het logo, hoe meer tijd dit kost. Vaak kunt u bij uw grafisch ontwerper het vector bestand opvragen.

Het liefst ontvangen wij de kleuren voor promotieartikelen in PMS kleuren. PMS staat voor Pantone Matching System. Dit is een codering voor kleuren die wereldwijd is afgesproken tussen alle partijen in een ontwerp- en productieproces. Door PMS kleuren te gebruiken kunnen wij de overeenkomst tussen uw kleurkeuze en de uiteindelijke drukkleur garanderen. Zonder PMS kleuren kan dit een beetje afwijken.

Let wel op: de kleur inkt van een PMS kleur is altijd hetzelfde. Het materiaal waar de inkt op wordt gedrukt kan de inkt echter wel anders absorberen, waardoor de kleur er kleine kleurverschillen kunnen ontstaan.

Wij willen u vragen om uw logo, tekst of afbeelding altijd in PMS aan te leveren. Vaak weet uw grafisch ontwerper welke PMS-kleuren in uw logo gebruikt zijn. Komt u er zelf niet uit? Wij adviseren u graag over PMS-kleuren!

.

Wanneer u niet over een vectorlogo beschikt, hoeft u zich geen druk te maken. Upload uw logo of afbeelding in het bestandstype dat u in de hoogst mogelijk resolutie beschikbaar heeft, dan zetten wij het bestand voor u om. Dit bestand kunt u dan voor de eventuele volgende bestellingen gebruiken! Zo blijft u verzekerd van een hoge kwaliteit opdruk op uw promotieartikelen.

Het is mogelijk om alleen tekst op uw promotieartikelen te laten bedrukken. Het is dan wel belangrijk dat wij het juiste lettertype van u ontvangen. Dit kunt u aan ons doorgeven bij de bestelling.

U kunt uw gewenste lettertype uploaden als u de bestelling plaatst. Ook kunt u het lettertype via de mail naar ons toesturen. Op deze manieren kunt u ook aanvullende informatie geven over uw ontwerp

Voor iedere bestelling sturen wij u een digitaal ontwerp toe (ookwel digitale drukproef genoemd). Dit is een visuele weergave van het product dat u heeft gekozen met het door u aangeleverde ontwerp erop. Dit ontwerp kan bestaan uit een logo, tekst, foto of ander eigen design. Zodra u goedkeuring heeft gegeven op uw digitale ontwerp, gaat uw order in productie.

U ontvangt van ons een e-mail met uw digitale ontwerp. Via deze mail kunt u goedkeuring geven of waarnodig aanpassingen.

Als u graag zelf een ontwerp wilt aanleveren is dit mogelijk. U kunt de hiervoor benodigde lijntekeningen opvragen via info.eu@cseideas.com.

Wij kunnen vrij gedetailleerd drukken. Voor de bedrukkingen maken we gebruik van verschillende druktechnieken. Per product verschilt het formaat dat we kunnen bedrukken, wat ook invloed heeft op hoe gedetailleerd we kunnen bedrukken. Een egale ondergrond kan bijvoorbeeld gedetailleerder bedrukt worden dan een ruwe ondergrond. Wanneer u niet zeker bent of uw logo of tekst geschikt is voor een bedrukking, kunt u altijd contact met ons opnemen via info@csepromos.nl of +31 (0)78 890 7500.

De druktechniek die wordt gebruikt voor het bedrukken van een relatiegeschenk verschilt per product. Op deze pagina kunt u meer lezen over de meest gebruikte druktechnieken

Verzending & bezorging

Wordt een bestelling gratis bezorgd? Ja, al onze bestellingen worden gratis bezorgd binnen Nederland en België. 

Mijn bestelling is niet bezorgd. Wat nu?

U had uw bestelling al verwacht maar deze is niet geleverd. Dat is vervelend, maar we gaan u hierbij helpen.

Wij vragen u allereerst de track & trace code nogmaals te controleren. Misschien wordt het pakketje de volgende dag alsnog aangeboden. Een andere mogelijkheid is dat er tijdens het bezorg moment niemand aanwezig was om het pakket aan te nemen. In dit geval krijgt u een briefje in de brievenbus en zal het pakket de volgende dag alsnog worden aangeboden. Tot slot vragen wij u ook te controleren of het opgegeven afleveradres overeenkomt met het daadwerkelijke afleveradres.

Als dit u niet verder helpt, willen wij u vragen contact met ons op te nemen.

De leverdatum kunt u vinden bij het product. De leverdatum ligt tussen de 5-7 dagen. U kunt ook kiezen voor een spoedlevering.

Is levering op meerdere adressen mogelijk?

Levering op meerdere adressen is mogelijk tegen een meerprijs. Neem hiervoor contact op met een van onze medewerkers.

Indien er niemand aanwezig is op afleveradres

Het is belangrijk dat iemand binnen uw bedrijf het pakket in ontvangst kan nemen omdat er getekend moet worden voor ontvangst. Als er niemand aanwezig is probeert de bezorger het de volgende dag nog een keer. U ontvangt altijd een bericht van de vervoerder dat hij geprobeerd heeft het pakket aan u aan te bieden.

Lukt het de tweede keer ook niet om uw pakket te bezorgen? Dan wordt uw pakket bewaard op een depot van de vervoerder bij u in de buurt. U heeft dan 7 dagen de tijd om het pakket op te halen. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt, anders mag het pakket niet aan u worden meegegeven.

In overleg met ons kunnen we het pakket opnieuw aanbieden, hier zitten echter wel meerkosten aan verbonden.

Kunnen jullie sneller leveren als de aangegeven levertijd op de site?

De levertijd van het een product staat altijd vermeld bij het product op de website. De genoemde levertijd is altijd inclusief decoratie. Onbedrukte producten kunnen vaak sneller geleverd worden, informeer naar de levertijd via onze klantenservice.

Wanneer u een heel scherpe deadline heeft kunt u een spoedlevering aanvragen. Met een spoedlevering verzenden wij via een Express levering waardoor we uw bestelling sneller kunnen bezorgen. Informeer altijd wat er mogelijk is voor uw product naar keuze. Een spoedlevering is enkel op aanvraag en hier zitten meerkosten aan verbonden.

Wij werken samen met UPS, PostNL, DHL en DPD.

Al onze bestellingen worden gratis bezorgd binnen Nederland en Belgie. Verzending naar een ander land is ook mogelijk, maar hier zitten wel extra kosten aan vast. Wanneer u uw bestelling wilt laten afleveren in een ander land als Nederland of Belgie, neem dan even contact met ons op.

Het is helaas niet mogelijk om de bestelling af te halen.

Ontvang ik een track and trace code?

Ja, zodra uw bestelling wordt verzonden, wordt een track & trace code voor u beschikbaar gesteld waarmee u uw bestelling kunt volgen.  Hier krijgt u ook een mail van.

Betalen & facturen

U kunt betalen met Ideal en Creditcard

Helaas is het nog niet mogelijk om voor de optie achteraf betalen te selecteren. Wij zijn er hard mee bezig dit mogelijk te maken!

Het factuuradres kunt u tijdens het bestellen aanpassen. Dit kan ook na afloop van de bestelling. Log dan in in uw klantomgeving. Onder “mijn gegevens” kunt u uw factuuradres aanpassen.

Tijdens het aanvragen van een offerte, of tijdens het bestellen van de goederen kunt u het factuur- en afleveradres wijzigen. U kunt het afleveradres tot 4 dagen voor de leveringsdatum aanpassen

CSE Promo maakt gebruikt van een beveiligde SSL verbinding. Dit wil zeggen dat al het dataverkeer tussen CSE Promo en de bezoeker versleutelt is. Tijdens het afhandelen van uw betaling worden uw gegevens beveiligd door onze partner Multisafepay.

Wanneer is er sprake van een intracommunautaire levering? Hier is sprake van als wij: Goederen in het buitenland leveren en uw bedrijf een geldig BTW nummer heeft (binnen de EU). Dit BTW nummer kunt u tijdens de bestelling aan ons doorgeven, waarna u een aangepaste factuur ontvangt.

Klachten

We streven ernaar om kwalitatief goede promotieartikelen te leveren. Toch is het altijd mogelijk dat er iets misgaat of dat u niet tevreden bent. In die gevallen zoeken we altijd naar een passende oplossing!

Mocht u een klacht hebben, neem dan contact met ons op om uw klacht kenbaar te maken. Omdat we op maat producten leveren is het belangrijk dat we uw klacht goed kunnen beoordelen. Daarom sturen we u een klachtenformulier toe en vragen we u foto’s te maken van de door ons geleverde producten. Dit is voor ons de snelste manier om uw klacht in behandeling te nemen. U kunt erop rekenen dat u binnen 3 werkdagen een reactie van ons ontvangt.

U kunt de status van uw klacht terug vinden in de klantomgeving. Na het inloggen klikt u in het menu rechtsboven op “Berichten”. Hier kunt u alle correspondentie terugvinden aangaande uw klacht.

Wij wijzen onze klanten erop dat promotieartikelen maatwerk producten zijn, hierdoor is het herroepingsrecht zoals wettelijk bepaald niet van toepassing. Als u een klacht heeft over de kwaliteit van ons product, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen vervolgens een passende oplossing voor u vinden.

De algemene voorwaarden kunt u vinden in het onderstaande document :

Algemene voorwaarden

Assortiment

U kunt een artikel altijd snel zoeken via onze zoekbalk bovenin de website. Vul een zoekterm in en producten worden direct getoond.

U kunt ook zoeken door onze categorieën te doorzoeken. Via het menu linksboven kunt u onze categorieën bekijken.

Eenmaal in een categorie kunt u snel verfijnen middels de filters aan de linkerkant van de pagina. Rechtsboven op een categoriepagina kunt u ook altijd snel sorteren op best verkocht, prijs, levertijd en minimale afname.

Mocht u er zelf niet uit komen dan staan onze medewerkers altijd voor u klaar om u verder te helpen per telefoon of mail.

Wilt u binnen een productcategorie eenvoudig en snel prijzen en eigenschappen vergelijken? Gebruik onze handige vergelijk module links bovenaan de pagina! Typ het door u gewenste aantal in en kies een gewenste decoratie op uw product. Alle producten die aan uw selectie voldoen verschijnen met duidelijke totaalprijzen (all-in) en de belangrijkste producteigenschappen.

Persoonlijk contact is soms fijner en daarom geven we u graag advies of meer informatie over onze producten. Heeft u liever persoonlijk contact, neem dan contact met ons op via een van de wegen op de contactpagina.

Een sampel wordt niet standaard meegestuurd bij een offerte aanvraag. Ons digitaal ontwerp dat we sturen is zo goed dat u zowel het product als de opdruk goed kunt beoordelen. Daarnaast hebben wij bij het selecteren van de producten voor onze webshop al een kwaliteitsselectie gemaakt, zodat u zich hier geen zorgen over hoeft te maken.

Doordat er geen extra tijd gaat zitten in het versturen en ontvangen van samples gaat de snelheid van het bestelproces omhoog. Klanten waarderen dat ze hun producten sneller in huis hebben en bovendien kunnen wij onze prijzen scherp houden.

Mocht u toch graag een sample ontvangen dan is dat geen enkel probleem. Vraag een offerte aan van betreffend product en reageer even op de mail waarin u de offerte ontvangt dat u graag een sample wilt ontvangen. Afhankelijk van de aanvraag kan het voorkomen dat hier kosten aan

Een bedrukt sample ontvangen is mogelijk. Houd er rekening mee dat de kosten hiervoor vrij hoog zullen zijn. Dit heeft ermee te maken dat de machines apart ingesteld moeten worden voor een enkel product. Vraag een offerte aan van betreffend product en reageer even op de mail waarin u de offerte ontvangt dat u graag een bedrukt sample wilt ontvangen.

Op al onze levensmiddelen staat een houdbaarheidsdatum aangegeven met de vermelding “ten minste houdbaar tot”. Deze vermelding is níet een uiterste consumptiedatum maar een kwaliteitsgarantie tot de vermelde datum.

Het kan zijn dat er enige tijd zit tussen het produceren van de levensmiddelen en het bedrukken ervan. Onderstaande informatie is daarom bij benadering:

Waterflesjes: 24 maanden

Pepermunt: 36 maanden

Kauwgom: 18 maanden

Druivensuiker: 24 maanden

Lollies 18 maanden

Chocolade: 12 maanden 

Wij werken samen met UPS, PostNL, DHL en DPD.

Al onze bestellingen worden gratis bezorgd binnen Nederland en Belgie. Verzending naar een ander land is ook mogelijk, maar hier zitten wel extra kosten aan vast. Wanneer u uw bestelling wilt laten afleveren in een ander land als Nederland of Belgie, neem dan even contact met ons op.

Het is helaas niet mogelijk om de bestelling af te halen.

Ontvang ik een track and trace code?

Ja, zodra uw bestelling wordt verzonden, wordt een track & trace code voor u beschikbaar gesteld waarmee u uw bestelling kunt volgen.  Hier krijgt u ook een mail van.

Speciale acties

Wanneer u een couponcode heeft ontangen kunt u deze invullen op de afreken pagina. De korting wordt direct verrekend.

U kunt couponcodes verkrijgen door u te abboneren op onze nieuwsbrief.

Scroll naar top