Veelgestelde vragen

Hieronder kan je onze veelgestelde vragen vinden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met info@csepromos.nl of +31 (0)78 890 7500.

Een offerte kan je het makkelijkst via de mail opvragen. Mail voor een offerte naar naar info@csepromos.nl

Bestellen

Een of meerdere offerte(s) kan je het makkelijkst via de mail opvragen. Mail voor een offerte naar naar info@csepromos.nl

1. Kies jouw product
2. Doorloop de stappen om jouw product naar keuze geheel naar wens te maken

3. Klik op “In winkelmand”

4. Wil je meerdere producten tegelijkertijd bestellen? Geen probleem, jouw gekozen product blijft in je winkelmandje liggen en je kan met een gerust hart verder winkelen.

Hoe lever ik mijn logo-bestand aan?

Bij het afrekenen van jouw bestelling kan je een logo aanleveren op onze website. Indien je het logo niet bij de hand hebt kan je dit ook later uploaden of naar ons toesturen per e-mail.

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW tenzij dit anders is aangegeven. 

Wij rekenen geen extra kosten, zoals instelkosten, handling kosten en verzendkosten. Wij werken met duidelijke all-in prijzen, zodat je niet voor onverwachte verassingen komt te staan.

Bij het bestellen van een product vragen wij jouw het aantal drukkleuren op te geven. Om hierachter te komen tel je simpelweg het aantal kleuren in jouw logo. Dit aantal kleuren hebben wij nodig om een correcte prijs te berekenen. Hoe meer kleuren in jouw opdruk, hoe hoger de prijs. Hierbij tellen zwart en wit ook als een kleur.

Je kan er ook voor kiezen om een logo in één kleur te laten opdrukken, om op deze manier kosten te besparen. Hoeveel kleuren je in jouw logo wilt gebruiken bepaal je helemaal zelf.

Helaas is het niet mogelijk om een aantal producten te bestellen onder de minimale bestelhoeveelheid. De minimale afname verschilt per product en staat altijd duidelijk aangegeven.

De snelst mogelijke levertijd staat altijd aangegeven op de website bij het product dat je wilt bestellen. Wanneer jouw deadline eerder is dan de aangegeven leverdatum, kan je contact met ons opnemen. Bij veel van onze producten is het mogelijk een spoedlevering in gang te zetten. Spoed producten kunnen wij vaak leveren in 3 tot 5 werkdagen. Dit is echter afhankelijk van het product dat je wilt bestellen.

Let wel op: aan een spoedlevering zitten extra kosten verbonden. Deze zullen wij altijd voorafgaand aan de bestelling doorgeven.

Na goedkeuring van de drukproef, dus nadat je jouw goedkeuring hebt gegeven op het digitale ontwerp, is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. 

Wanneer je een mail stuurt met het PO nummer of het bestelnummer van jouw vorige order, kunnen wij een herhaalorder voor je plaatsen.

Op dit moment kunnen alleen bedrijven bestellen bij CSE Promo.

Aanleveren

Bij het bestellen van de door jouw uitgekozen artikelen vragen wij een logo te uploaden. Het liefst ontvangen wij dit logo in bestandsextensie .PDF, .AI, of .EPS. Op deze manier kunnen onze ontwerpers het bestand direct gebruiken. Mocht je het logo nog niet beschikbaar of simpelweg niet bij de hand hebben, dan kan je dit ook later naar ons mailen. Let wel op dat dit invloed kan hebben op de leverdatum van het product.

Het liefst ontvangen wij de kleuren voor promotieartikelen in PMS kleuren. PMS staat voor Pantone Matching System. Dit is een codering voor kleuren die wereldwijd is afgesproken tussen alle partijen in een ontwerp- en productieproces. Door PMS kleuren te gebruiken kunnen wij de overeenkomst tussen jouw kleurkeuze en de uiteindelijke drukkleur garanderen. Zonder PMS kleuren kan dit een beetje afwijken.

Let wel op: de kleur inkt van een PMS kleur is altijd hetzelfde. Het materiaal waar de inkt op wordt gedrukt kan de inkt echter wel anders absorberen, waardoor de kleur er kleine kleurverschillen kunnen ontstaan.

Wij vragen je altijd om jouw logo, tekst of afbeelding altijd in PMS aan te leveren. Vaak weet jouw grafisch ontwerper welke PMS-kleuren in jouw logo gebruikt zijn. Komt je er zelf niet uit? Wij adviseren je graag over PMS-kleuren!

.

Wanneer je niet over een vectorlogo beschikt, hoef je geen zorgen te maken. Upload jouw logo of afbeelding in het bestandstype dat beschikbaar is, dan zetten wij het bestand voor jou om. Dit bestand kan je dan voor de eventuele volgende bestellingen gebruiken! Zo blijf je verzekerd van een hoge kwaliteit opdruk op jouw promotieartikelen.

Je kan jouw gewenste lettertype uploaden als je de bestelling plaatst. Ook kan je het lettertype via de mail naar ons toesturen. Op deze manieren kan je ook aanvullende informatie geven over jouw ontwerp

Voor iedere bestelling sturen wij jouw een digitaal ontwerp toe (ookwel digitale drukproef genoemd). Dit is een visuele weergave van het product dat je hebt gekozen met het door jouw aangeleverde ontwerp erop. Dit ontwerp kan bestaan uit een logo, tekst, foto of ander eigen design. Zodra je goedkeuring hebt gegeven op jouw digitale ontwerp, gaat je order in productie.

Je ontvangt van ons een e-mail met jouw digitale ontwerp. Via deze mail kan je goedkeuring geven of waar nodig aanpassingen doorgeven.

Als je graag zelf een ontwerp wilt aanleveren is dit natuurlijk ook mogelijk. Je kan hiervoor de benodigde lijntekeningen opvragen via info@csepromos.nl.

Wij kunnen vrij gedetailleerd drukken. Voor de bedrukkingen maken we gebruik van verschillende druktechnieken. Per product verschilt het formaat dat we kunnen bedrukken, wat ook invloed heeft op hoe gedetailleerd we kunnen bedrukken. Een egale ondergrond kan bijvoorbeeld gedetailleerder bedrukt worden dan een ruwe ondergrond. Wanneer je niet zeker bent of jouw logo of tekst geschikt is voor een bedrukking, kan je altijd contact met ons opnemen via info@csepromos.nl of +31 (0)78 890 7500.

De druktechniek die wordt gebruikt voor het bedrukken van een relatiegeschenk verschilt per product. Op deze pagina kan je meer lezen over de meest gebruikte druktechnieken

Verzending & bezorging

Wordt een bestelling gratis bezorgd? Ja, al onze bestellingen worden gratis bezorgd binnen Nederland en België. 

Het is mogelijk om alleen tekst op jouw promotieartikelen te laten bedrukken. Het is dan wel belangrijk dat wij het juiste lettertype van jou ontvangen. Dit kan je aan ons doorgeven bij de bestelling.

Voor het maken van jouw digitale ontwerp en het bedrukken van jouw producten gebruiken wij een vector bestand. Dit is een bestand dat onbeperkt vergroot en verkleind kan worden zonder dat de kwaliteit hierbij verloren gaat. In een vector bestand wordt de afbeelding opgezet uit lijnen (vectoren) in plaats van punten (pixels). Dit zorgt ervoor dat een afbeelding onbeperkt geschaald kan worden zonder dat de kwaliteit van de afbeelding verloren gaat. Jouw afbeelding zal altijd haarscherp blijven.

Bestanden als .JPG, .PNG en .GIF zijn niet geschikt voor de bedrukking van artikelen omdat deze bestanden zijn opgebouwd uit pixels. Pixels worden blokkerig als deze vergroot worden. Om ervoor te zorgen dat jij de best mogelijke kwaliteit op jouw promotieartikelen krijgt, gebruiken wij dus vector bestanden!

Let op: Het opslaan van een .JPG, .PNG, .BMP of .GIF bestand als .EPS of .PDF betekent niet dat de afbeelding nu wel geschikt is voor het gebruik, omdat het bronbestand nog steeds is opgebouwd uit pixels en niet uit vectoren. Om van een .JPG of ander bestand een vector bestand te maken, moet dit worden overgetrokken in een professioneel tekenprogramma, zoals Adobe Illustrator. Hoe complexer het logo, hoe meer tijd dit kost. Vaak kan je bij jouw grafisch ontwerper het vector bestand opvragen.

Mijn bestelling is niet bezorgd. Wat nu?

Je had je bestelling allang verwacht maar deze is niet geleverd. Dat is vervelend, maar we gaan je hierbij helpen.

Wij vragen je allereerst de track & trace code nogmaals te controleren. Misschien wordt het pakketje de volgende dag alsnog aangeboden. Een andere mogelijkheid is dat er tijdens het bezorg moment niemand aanwezig was om het pakket aan te nemen. In dit geval krijg je een briefje in de brievenbus en zal het pakket de volgende dag alsnog worden aangeboden. Tot slot vragen wij je ook te controleren of het opgegeven afleveradres overeenkomt met het daadwerkelijke afleveradres.

Als dit je niet verder helpt, willen wij je vragen om contact met ons op te nemen.

De leverdatum kan je vinden bij het product. De leverdatum ligt tussen de 5-7 dagen. Je kan ook kiezen voor een spoedlevering.

Is levering op meerdere adressen mogelijk?

Levering op meerdere adressen is mogelijk tegen een meerprijs. Neem hiervoor contact op met een van onze medewerkers.

Indien er niemand aanwezig is op afleveradres

Het is belangrijk dat iemand binnen jouw bedrijf het pakket in ontvangst kan nemen omdat er getekend moet worden voor ontvangst. Als er niemand aanwezig is probeert de bezorger het de volgende dag nog een keer. Je ontvangt altijd een bericht van de vervoerder dat hij geprobeerd heeft het pakket aan te bieden.

Lukt het de tweede keer ook niet om jouw pakket te bezorgen? Dan wordt jouw pakket bewaard op een depot van de vervoerder bij jouw in de buurt. Je hebt dan 7 dagen de tijd om het pakket op te halen. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als je jouw pakket ophaalt, anders wordt het pakket mogelijk niet aan je meegegeven.

In overleg met ons kunnen we het pakket opnieuw aanbieden, hier zitten echter wel meerkosten aan verbonden.

Kunnen jullie sneller leveren als de aangegeven levertijd op de site?

De levertijd van het product staat altijd vermeld op de productpagina op de website. De genoemde levertijd is altijd inclusief decoratie. Onbedrukte producten kunnen vaak sneller geleverd worden, informeer naar de levertijd via onze klantenservice.

Wanneer je een krappe deadline hebt kan je een spoedlevering aanvragen. Met een spoedlevering verzenden wij via een Express levering waardoor we jouw bestelling sneller kunnen bezorgen. Informeer altijd wat er mogelijk is voor jouw product(en) naar keuze. Een spoedlevering is enkel op aanvraag en hier zitten meerkosten aan verbonden.

Wij werken samen met UPS, PostNL, DHL en DPD.

Al onze bestellingen worden gratis bezorgd binnen Nederland en Belgie. Verzending naar een ander land is ook mogelijk, maar hier zitten wel extra kosten aan vast. Wanneer je jouw bestelling wilt laten afleveren in een ander land als Nederland of Belgie, neem dan even contact met ons op.

Het is helaas niet mogelijk om jouw bestelling af te halen.

Ontvang ik een track and trace code?

Ja, zodra jouw bestelling wordt verzonden, wordt een track & trace code gemaild waarmee je jouw bestelling kan volgen.  Hier krijg je ook een mail van.

Betalen & facturen

Je kan betalen met Ideal en Creditcard

Helaas is het nog niet mogelijk om voor de optie achteraf betalen te selecteren. Wij zijn er hard mee bezig dit mogelijk te maken!

Het factuuradres kan je tijdens het bestellen aanpassen. Dit kan ook na afloop van de bestelling. Log dan in op mijn account. Onder “mijn gegevens” kan je jouw factuuradres aanpassen.

Tijdens het aanvragen van een offerte, of tijdens het bestellen van de goederen kan je het factuur- en afleveradres wijzigen. Je kan het afleveradres tot 4 dagen voor de leveringsdatum aanpassen

CSE Promo maakt gebruikt van een beveiligde SSL verbinding. Dit wil zeggen dat al het dataverkeer tussen CSE Promo en de bezoeker versleutelt is. Tijdens het afhandelen van jouw betaling worden jouw gegevens beveiligd door onze partner Multisafepay.

Wanneer is er sprake van een intracommunautaire levering? Hier is sprake van als wij: Goederen in het buitenland leveren en jouw bedrijf een geldig BTW nummer heeft (binnen de EU). Dit BTW nummer kan je tijdens de bestelling aan ons doorgeven, waarna je een aangepaste factuur ontvangt.

Klachten

We streven ernaar om kwalitatief goede promotieartikelen te leveren. Toch is het altijd mogelijk dat er iets misgaat of dat je niet tevreden bent. In dit soort gevallen zoeken we altijd naar een passende oplossing!

Mocht je een klacht hebben, neem dan contact met ons op om jouw klacht kenbaar te maken. Omdat we op maat producten leveren is het belangrijk dat we jouw klacht goed kunnen beoordelen. Daarom sturen we je een klachtenformulier toe en vragen we je foto’s te maken van de door ons geleverde producten. Dit is voor ons de snelste manier om jouw klacht in behandeling te nemen. Je kan erop rekenen dat je binnen 1 werkdag een reactie van ons ontvangt.

Je kan de status van jouw klacht terug vinden in min account. Na het inloggen klik je in het menu rechtsboven op “Berichten”. Hier kan je alle correspondentie terugvinden aangaande jouw klacht.

Wij wijzen onze klanten erop dat promotieartikelen maatwerk producten zijn, hierdoor is het herroepingsrecht zoals wettelijk bepaald niet van toepassing. Als je een klacht hebt over de kwaliteit van onze producten, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen vervolgens een passende oplossing voor je vinden.

De algemene voorwaarden kan je vinden in het onderstaande document :

Algemene voorwaarden

Assortiment

Je kan een artikel altijd snel zoeken via onze zoekbalk bovenin de website. Vul een zoekterm in en producten worden direct getoond.

Je kan ook zoeken door onze categorieën te doorzoeken. Via het menu linksboven kan je onze categorieën bekijken.

Eenmaal in een categorie kan je snel verfijnen middels de filters aan de linkerkant van de pagina. Rechtsboven op een categoriepagina kan je ook altijd snel sorteren op best verkocht, prijs, levertijd en minimale afname.

Mocht je er zelf niet uit komen dan staan onze medewerkers altijd voor je klaar om je verder te helpen per telefoon of mail.

Wil je binnen een productcategorie eenvoudig en snel prijzen en eigenschappen vergelijken? Gebruik dan onze handige vergelijk module links bovenaan de pagina! Typ het door jouw gewenste aantal in en kies een gewenste decoratie op jouw product. Alle producten die aan uw selectie voldoen verschijnen met duidelijke totaalprijzen (all-in) en de belangrijkste product eigenschappen.

Persoonlijk contact is soms fijner en daarom geven we je graag advies of meer informatie over onze producten. Heb je liever persoonlijk contact, neem dan contact met ons op via een van de wegen op de contactpagina.

Een sample wordt niet standaard meegestuurd bij een offerte aanvraag. Ons digitaal ontwerp dat we sturen is zo goed dat je zowel het product als de opdruk goed kan beoordelen. Daarnaast hebben wij bij het selecteren van de producten voor onze webshop al een kwaliteitsselectie gemaakt, zodat jij je geen zorgen over hoeft te maken.

Doordat er geen extra tijd gaat zitten in het versturen en ontvangen van samples gaat de snelheid van het bestelproces omhoog. Klanten waarderen dat ze hun producten sneller in huis hebben en bovendien kunnen wij onze prijzen scherp houden.

Mocht je toch graag een sample ontvangen dan is dat geen enkel probleem. Vraag een offerte aan van het desbetreffende product en reageer even op de mail waarin je de offerte ontvangt met de boodscap dat je graag een sample wilt ontvangen. Afhankelijk van de aanvraag kan het voorkomen dat hier kosten aan verbonden zijn.

Een bedrukt sample ontvangen is mogelijk. Houd er rekening mee dat de kosten hiervoor vrij hoog zullen zijn. Dit heeft ermee te maken dat de machines apart ingesteld moeten worden voor een enkel product. Vraag een offerte aan van het desbetreffende product en reageer even op de mail met de offerte dat je graag een bedrukte sample wilt ontvangen. Wij gaan dan na wat  de kosten zijn en zullen dat gelijk aan je doorgeven.

Op al onze levensmiddelen staat een houdbaarheidsdatum aangegeven met de vermelding “ten minste houdbaar tot”. Deze vermelding is níet een uiterste consumptiedatum maar een kwaliteitsgarantie tot de vermelde datum.

Het kan zijn dat er enige tijd zit tussen het produceren van de levensmiddelen en het bedrukken ervan. Onderstaande informatie is daarom bij benadering:

Waterflesjes: 24 maanden

Pepermunt: 36 maanden

Kauwgom: 18 maanden

Druivensuiker: 24 maanden

Lollies 18 maanden

Chocolade: 12 maanden 

Wij werken samen met UPS, PostNL, DHL en DPD.

Al onze bestellingen worden gratis bezorgd binnen Nederland en Belgie. Verzending naar een ander land is ook mogelijk, maar hier zitten wel extra kosten aan vast. Wanneer je jouw bestelling wilt laten afleveren in een ander land als Nederland of Belgie, neem dan even contact met ons op.

Het is helaas niet mogelijk om jouw bestelling af te halen.

Ontvang ik een track and trace code?

Ja, zodra jouw bestelling wordt verzonden, wordt een track & trace code naar je gemaild waarmee je  jouw bestelling kan volgen.

Speciale acties

Wanneer je een couponcode hebt ontangen kan je deze invullen op de afreken pagina. De korting wordt direct verrekend.

Je kan couponcodes ontvangen door jezelf te abboneren op onze nieuwsbrief.